Sıkça Sorulan Sorular - Fatura Ödeme Sistemi, FÖS, Fatura Ödeme Sistemleri

Sıkça Sorulan Sorular

 Anasayfa / Sıkça Sorulan Sorular
Kullanıcı kodumda geçerli cep numarasını değiştirmek istiyorum.Ne yapmalıyım?

'Anasayfa' Bölümünde istenen Bayilik sözleşmesinin İlk sayfasını indirip doldurunuz ve 'Kullanıcı kodum olarak yeni cep numarasının kaydedilmesini istiyorum' yazınız. Sayfanın alt kısmını kaşeleyip imzalayınız. Faks veya e-posta yoluyla bize gönderiniz. Kullanıcı kodunuz düzeltildiğinde Müşteri Temsilcimiz sizi arayarak bilgisini verecektir. 

Sisteminize Güvenlik için Statik IP adresimi ekleyebilir misiniz?

Statik IP adresiniz eklenmektedir.Bunun için Sistemimizin 'Ana Sayfa' ında bulunan Sözleşmenin ilk sayfasını Statik Ip adresinizi de yazarak doldurunuz.Kaşeli ve imzalı olarak bize faks'layınız veya Mail atarak yollayınız.Müşteri temsilcimiz Statik IP'niz tanımlandığında size arayarak bilgi verecektir. Güvenlik için Sistemi kullandığınız bilgisayarınızda İnternet sayfalarından  ve e-posta adreslerinizlerine gelen mesajlardan hiçbir  rar. jar vb dosya indirmeyiniz.

Sisteminize tek bir bilgisayardan giriş yapılmasını istiyorum.Ne yapmalıyım?

Statik IP ekleyebilirsiniz.Sistemimizin 'Ana Sayfa' ında bulunan Sözleşmenin ilk sayfasını Statik Ip adresinizi de yazarak doldurunuz.Kaşeli ve imzalı olarak bize faks'layınız veya Mail atarak yollayınız.Müşteri temsilcimiz Statik IP'niz tanımlandığında size arayarak bilgi verecektir.  

Sisteminize Api yönlendirmesi yapabilir miyim?

Fatura tahsilatları ve Kontör (TL) yüklemleri için sitemize api yönledirmesi yapabilirsiniz.

'Acil Fatura Ödeme' sayfanız hakkında bilgi verir misiniz?

Acil Fatura Ödeme bölümünden Acil, kesik veya kapalı Elektrik faturalarınızın tahsilatını yapabilirsiniz.Her gün saat 08:30 ile gece 21:00 saatleri arasında çalışmaktadır. Cumartesi ve Pazar günü de ödeme gerçekleşmektedir. Acil Ödeme bölümünde komisyon oranlarımız farklıdır.Bilginize.

Müşteriye Kontor yükledim ama yüklenmediğini söylüyor.Ne yapmam gerekir?

Sistem sayfamızda 'Yöneticiye Mesaj Gönder' bölümünden mesaj gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.Ayrıca Uyarıları takip ediniz. Uyarı geçmişini sık sık  kontrol ediniz. Müşteri hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Hafta sonu İstanbul su (İSKİ) Faturası alıyor musunuz?

Cumartesi ve pazar günü İstanbul su (İSKİ) faturaları ödenmektedir.

Hangi Operatörlerin Kontor yüklemelerini alıyorsunuz?

Sistemimizde ,Avea, Vodafone ve Turkcell TL yüklemeleri, Ses,Sms,CEp'ten İnternet, PC Data Wınn (Bİlgisayar internet WINN)Nar,Bal paket yüklemeleri yapılmaktadır.Bİmcell, Pocell,PTTcell  yüklemeleri ve Callback ucuz arama  yüklemesi mevcuttur.

Hgs ödemeleri hangi gün ve saatler arasında ödeniyor?

Hafta içi 09:00 ile akşam 17:00 kadar ödemeleri alabilrsiniz. Yalnız faturalarınız akşam 17:00 -17:30 arasında onaylanacaktır.
C.tesi ve Pazar kurum kapalı olduğu için Hgs ödemesi yapılmaz. Cuma saat 17:00 dan sonra ve c.tesi pazar aldığınız HGS ödemeleri pazartesi günü 17:00 dan sonra alınacaktır.

 

Elektrik, Doğalgaz ve Su faturaları hangi gün ve saatler arasında alınıyor?

Elektrik, Doğalgaz ve Su  faturaları Haftaiçi Sabah 09:00 ile Akşam 17:00-17:30  kadar alınır.Bu saatten sonra ödemeleriniz yarına kalır.
 Cumartesi ve pazar kurum kapalı olduğu içn Doğalgaz ve bazı şehirlerin su faturalarının haftasonu yaptığınız ödemeleri pazartesi gününe kalır. Elektrik faturalarının acil olanlarını ve günü geçmiş olanlarını Fatura sayfasında 'Acil Fatura Ödeme ' kısmından haftanın 7 günü yapabilirsiniz.Acil Ödeme bölümünde komisyon oranlarımız farklıdır.Bilginize.

Uyarı Geçmişi'nin işlevi nedir?

Uyarı Geçmişi Sayafasında daha önce yapılan uyarıların döküman halinde göstermektedir.İptal alan faturalarınızın para iade mesajlarını bu sayfadan görebilirsiniz.

Bayiniz oldum. Fatura dekontunda cep numaramın değil de Sabit numaramın gözükmesini istiyorum.

Müşteri Temsilcimizi arayınız.Gerekli düzenleme yapılacaktır.

Bazı Firmalar Faturaları bekletip, son ödeme tarihi gelince ödüyor.Sizde böyle mi çalışıyorsunuz?

Günü geçmiş ve gelmemiş tüm faturalarınız yaklaşık yarım saat içinde ödenmektedir.

Cumartesi ve pazar günü iletişim faturası alıyor musunuz?Hemen Onaylanır mı?


Haftanın yedi günü sabah 09:00 akşamları 20:30 ile 21:00 arasında kadar alınmaktadır. Hemen onaylanmaktadır.

İletişim faturaları hangi gün ve saatler arasında alınıyor?

Haftanın yedi günü sabah 09:00 akşamları 20:30 ile 21:00 arasında kadar alınmaktadır.

Yüklediğim Kontor hala beklemede.Ne yapmalayım?

Müşteri temsilcimizi arayınız.Uyarıları takip ediniz.Uyarı geçmişini sık sık kontrol ediniz.

Yanlış fatura ödedim ve beklemede ne yapmalıyım?

Fatura tahsilatları online olarak ödendiği için eğer ödenmişse herhangi bir işlem yapılmamaktadır ama beklemede ise bize bildirdiğiniz takdirde faturanızın kontrolunu sağlanır ve ona göre işlem yapılır. Bu konudaki önerimiz faturaları dikkatlı almanızdır ve Yanlış fatura ödediyseniz ilk bir kaç dakika içinde müşteri temsilcmizi aramanızdır.

Yanlış Faturayı ödersem iptal olur mu?

Fatura tahsilatları online olarak ödendiği için eğer ödenmişse herhangi bir işlem yapılmamaktadır ama beklemede ise ilk bir kaç dakika içinde bize bildirdiğiniz takdirde faturanızın kontrolunu sağlanır ve ona göre işlem yapılır. Bu konudaki önerimiz faturaları dikkatli almanızdır.

Ucuz arama calback yüklemesinde müşteri nasıl arama gerçekleştirecek?

Yükleme yapmak istenilen numaraya yükleme yaptığınızda 1- müşterinizin numarasına mesaj  gelir. 2- Müşteriniz mesajdaki müşteri hizmetlerini arayacak. 3 - Karşı arama telefonu kapatınca müşterinizde kapatacak telefonu. 4 - Saniyeler içinde müşterinizin telefonu çalacak.5 - Müşteriniz çalmakta olan Telefonu açacak ve aramak istediği numarayı arayacak.  Daha ayrıntılı bilgi için www.callback.web.tr  sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

 

Callback nedir?

Cep telefonlarından yurt içi ve  yurt dışını çok uygun arama sistemidir. İster sabit  numarayı ister cep numarayı ve  tüm Dünya' yı uygun fiyata arayıp görüşebilirsiniz. Callback hakkında daha fazla bilgi için www.callback.web.tr sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Faturaları doğrudan siz mi ödüyorsunuz ,Anlaşamlı Firma mı ödüyor?

Anlaşmalı Kurum tarafından ödenmektedir. 

Faturaları aldığınız Anlaşmalı kurumu öğrenebilir miyim?

Anlaşmalı kurum bilgisi verilmemektedir.

Faturaları doğrudan siz mi ödüyorsunuz yoksa aracı Firma var mı?

Anlaşmalı Kurum tarafından ödenmektedir. Anlaşmalı Kurum bilgisi verilmemektedir.

Günü geçmiş iletişim faturası alıyor musunuz?

 Günü geçmiş İletişim Faturalarını alıyoruz.

Tüm cep ve Telekom telefon faturalarını alıyor musunuz?

 Tüm Avea,Turkcell, Vodafone ve  TürkTelekom  telefon faturalarını  7gün 24 saat alınmaktadır.

Hangi kurumların faturalarını alıyorsunuz?

Günü geçmiş ya da geçmemiş TÜRKTELEKOM,AVEA,TURKCELL faturaları, ELEKTRİK, DOĞALGAZ, SU faturaları alınmaktadır. ÖZEL FİRMA ÖDEMELERİ(AVON,ORİFLAME), BAĞKUR, MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ, TV YAYIN,IDSL (İnternet), KREDİ KARTI ÖDEME, HESABA HAVALE, PTT HAVALE - EFT, HGS-OGS  Uçak ve Otobüs bileti satışı  vb. kurumların tüm fatura ödemelerini ekranlarımızdan gerçekleştirebilirsiniz

İleitşim faturalar ne kadar sürede onaylanır?

İletişim Faturaları hemen düşmektedir.

Faturalar ne kadar sürede onaylanır?

Faturalar yaklaşık yarım saat içinde onaylanmaktadır.İletişim Faturaları hemen düşmektedir.

Faturalar online mı düşüyor?

Faturalar online düşmektedir.

Kontorler online mı düşüyor?

Kontorler online düşmektedir.

Faturam beklemede ne yapmam gerekir?

Sistem sayfamızda 'Yöneticiye Mesaj Gönder' bölümünden mesaj gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.Ayrıca Uyarıları takip ediniz. Uyarı geçmişini sık sık  kontrol ediniz. Müşteri hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Yaptığım kontor işlemlerini nereden takip edebilirim?

Konotor' u tıklayıp ardındanTransfer  takip' i tıklayıp açılan sayfada Tümünü Göster'i seçerseniz tüm işlemlerinizi görebilirsiniz.

Kontorum iptal olduğunda, paranın bakiyeme iade edilip edilmediğini nasıl bileceğim?

Sistem, Paranızı otomatik olarak iade ekmektedir. Kontor iptal aldıktan 1 dakika sonraki işlemde iadenizi görebilirsiniz. Ayrıca iadeniz mesaj olarak gelecektir.Uyarı geçmişinizi takip ediniz.

Uyarılarınızı ayrıca hangi sayfadan takip edebilirim?

Ana sayfa'da 'Uyarı geçmişi'ni tıklayınız.

Kontorum hala beklemede ise ne yapacağım?

Sistem sayfamızda 'Yöneticiye Mesaj Gönder' bölümünden mesaj gönderebilirsiniz.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.Ayrıca Uyarıları takip ediniz. Uyarı geçmişini sık sık  kontrol ediniz. Müşteri hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Müşteriden alacağım kazanç dekontta ayrıca gözükebilir mi?

Fatura bölümünü tıklayınız. Yazıcı ayarlarını tıklayınız.'İşlem Bedelini Ayrı Gösteri' ,Fatura Faizini Ayrı göster' i seçip tıklayınız. 

Müşteriden aldığım karın fatura dekontunda gözükmesini istemiyorum.

Maalesef, Müşteriden alacağınız  kazanç her zaman gözükür.

Fatura çıktısı için Kağıt ebatınız nedir?

Fatura çıktısı A5 boyutundaki  kağıt uyugundur.

Yazıcımı sisteminize nasıl uyumlu yapabilirim?

Fatura bölümünü tıklayınız.Yazıcı ayarlarını tıklayınız.Fatura yazdırma ayarı'nı tıklayarak yazıcınızın türünü seçmeniz yeterlidir.

Sisteminiz tüm yazıcılarla uyumlu mudur?

Sistemimiz tüm yazıcılarla uyumludur.

Yazıcım sizin sisteminize uyumlu mudur?

Sistemimiz tüm yazıcılarla uyumludur.

Bayiniz oldum.Kontor fiyatlarınızı nereden görebilirim?

Kontor'u tıklayınız.Kontor Fiyat ayarını tıklayarak görebilirsiniz.

Müşteriden alacağım Kontor kazancımı kendim belirlemek istiyorum.Nasıl yapacağım?

Kontor'u tıklayınız.Kontor Fiyat ayarlarını tıklayınız.Bu bölümden  müşteri kazancınızı ayarlayabilirsiniz

Bana fatura yolluyor musunuz?

Resmi bir Firma olduğumuz için her ay faturalarınız gönderilir.

Siz kazancınızı toptan mı alıyorsunuz, İşlem başına mı alıyorsunuz?

Fatura ve kontor başına, Sistem otomatik olarak bakiyenizden düşürür.Ay sonunda fatura ve kontor faturanızı muhasebe adresinize yollar.

Bakiyemden, kontor fatura bir mi Düşüyor?

Kontor yüklemeleriniz ve Fatura tahsilatlarınız tek bir bakiyenizden düşer.

Kontor de sarı yeşil kırmızı butonlar ne anlama geliyor?

Sarı  Kontor'un beklemede olduğunu, Yeşil onaylandığını, Kırmızı buton Kontor'un yüklenemediğini iptal aldığını gösterir.

Bekleyen Kontorlerimi nereden görebilirim?

Kontor bölümünde bulunan Transfer takip'den görebilirsiniz.Burada Tümünü gösteri tıklarsanız, bekleyen onaylanan iptal alan tüm  işlemlerinizi görebilirsiniz.

Kontoru yanlış yüklersem İptal ediliyor mu?

Kontor de iptal yapılmamaktadır. Operatörden yapıldığı için İptal edilemez.

Kontor yükle Eski nedir?

'Kontor Yükle Eski' bölümünden de yükleme yapabilirsiniz.

Kontorleri sistemde nereden yükleyeceğim?

Sistem sayfamızın Kontor bölümünü tıklayınız.Açılan bölümden yükleme yapabilirsiniz.Ayrıca bu bölümde  hattın hangi operatöre ait olduğunu da göstermektedir.Aynı sayfada bulunan 'Kontor Yükle Eski'yi tıklayarak da Kontor yükleyebilirsiniz.


 

 

Kontorlerim kaç dakikada yüklenir?

Kontörler anında yüklenmektedir. 

Kredi kartıyla bakiyemi yatırmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

İlk bir ay düzenli olarak nakit çalışmanız gerekmektedir.Bakiyelerinizin miktarı önemli değildir.Bu arada Sistemimiz Anasayfa'sında bulunan bayilik evraklarını göndermeniz gerekmektedir. Islak imzalı sözleşme istendiği için evrakları kargolayıp göndermeniz gerekir.Teyit için Kargo'ya vermeden önce Müşteri temsilcimizi arayınız. Bir aylık ödemeleriniz ve Evraklarınızın kontrolu sağlandığında, telefonla olumlu olumsuz size geri dönüş yapılacaktır.

Sanal posunuz güvenli mi?

Sanal posumuz 3D ( 3D SECURTY ) güvencelidir.Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir.Sistem uyarınca, sanal ödeme işlemi sırasında müşteriye bankası tarafından ödeme şifresi sorulmakta ve böylece kart sahibinin kimligi doğrulanmaktadir. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır

 

Sizden elde ettiğim toplam geliri nasıl göreceğim?

Sistem sayfamızın 'Raporlar' bölümünden hepsini görebilirsiniz.

3D güvenlik sistemi nedir?

Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir.Sistem uyarınca, sanal ödeme işlemi sırasında müşteriye bankası tarafından ödeme şifresi sorulmakta ve böylece kart sahibinin kimligi doğrulanmaktadir. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır

Ödeme Bildirimi Sistemde hangi bölümde?

Sistem sayfasında Ayarlar'ı  tıklayıp açılan sayfada Ödeme bildirimi'ni  tıklayınız. Bildirim İşlemi kısmından Ödeme Bildirimini yapabilirsiniz.

Müşteri hizmetleri hangi saatler arasında hizmet veriyor?

Hafta İçi ve Cumartesi günleri 08:30 - 22:00 saatleri arasında, Pazar günleri 09:00-21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Bakiyemi ne kadar sürede onaylıyorsunuz?

Bakiyeniz, Ödeme bildiriminizi yaptığınız takdirde 15 dakika içinde onaylanır. 

Ödeme bildirimini ne kadar sürede onaylıyorsunuz?

Ödeme bildiriminiz 15 dakika içinde onaylanır.

Nasıl Ödeme bildirimi yapacağım?

Sistem sayfasında Ayarlar'ı tıklayıp açılan sayfada Ödeme bildirimini  tıkladığınızda açılan sayfadan 'Bildirim İşlemi' yazan kısımda 
ödemeyi yaptığınız bankayı seçiyorsunuz, tutarı ve ödemeyi yapan kişinin İsim, Soyisim ve TC kimlik numarsını yazıp 'Gönder' tuşuna basıyorsunuz.15 dk içinde onaylanacaktır.

Banka hesap bilgilerinizi sistemde nasıl görebilirim?

Ayarlar'ı tıklayıp açılan sayfada Ödeme bilidirimi'ni  tıkladığınzda çalıştığımız Tüm Bankaların  hesap bilgilerini görebilirsiniz.

Masraf almayan Bankalarınız hangileridir?

KuveytTürk,Türkiye Finans Katılım Bankası ve Ziraat Bankası atm'lerinden masraf almaz. 

Hangi bankalarla çalışıyorsunuz?

12 tane bankayla çalışmaktayız.VakıfBank,DenizBank,Garanti,Yapı Kredi,Türkiye İş Bankası,PTT,Türkiye Finans Katılım bankası, Ziraat,Halkbank,Kuveyttürk,Finans Bank,Türk Ekonomi Bankası.

 

Parayı sizin hesabına mı yatıyorum? Nasıl para yatıracağım?

Çalıştığımız 15 e yakın bankalardan birinden hesabımıza bakiyenizi yatırıp ödeme bildirimi yapıyorsunuz .15 dk içinde ödemeniz onaylanıyor.Bakiyeniz onaylanınca sistemde görebilirsiniz. 

Bakiyemi sizin hesabınıza mı yatırıyorum?


 Çalıştığımız 12 tane bankadan birinden hesabımıza bakiyenizi yatırıp ödeme bildirimi yapıyorsunuz .15 dk içinde onaylanacaktır. Bakiyeniz onaylanınca sistemde görebilirsiniz. 

Sisteme nasıl giriş yapacağım?

Bayiliğiniz oluşturulduktan sonra Müşteri Temsilcilerimiz tarafından giriş bilgileriniz ve kendi belirlediğiniz parolanız ile ilgi sizlere bilgi verilmektedir.

Fatura ve kontorler online mı düşüyor.

Faturalar ve Kontorler online olarak düşmektedir. 

Cama yapıştırmalık afiş veriyor musunuz?

Bayiliğiniz onaylanıp bakiyenizi yatırdıktan sonra bizi arayıp, Sticker Broşör siparişi verebilirsiniz.Ücretsizdir.Sadece kargo bedeli bakiyenizden düşer.

Sticker, Broşür veriyor musunuz? Ücretli mi?

Bayiliğiniz onaylanıp bakiyenizi yatırdıktan sonra bizi arayıp, Sticker Broşör siparişi verebilirsiniz.Ücretsizdir.Sadece kargo bedeli bakiyenizden düşer.

Hafta sonları müşteri temsilcinize ulaşabilir miyim?

Cumartesi günleri  08:30 - 22:00 saatleri arasında Pazar günleri 09:00 - 21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Çalışma saatlerinizi öğrenebilir miyim?

Hafta İçi ve Cumartesi günleri 08:30 - 22:00 saatleri arasında, Pazar günleri 09:00-21:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

Bayilik almak istiyorum.Fatura ve Kontör Fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?

Bayimiz olduktan sonra Sistemden fiyatlarımızı görebilirsiniz.

Toptancı Firma sahibiyim. Fatura ve kontör fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?

Bayimiz olduktan sonra sistemden fiyatlarımızı görebilirsiniz.

Sizinle çalışan bir Bayinin bilgilerini verir misiniz?

Bayi bilgilerini paylaşmıyoruz.

Bayilik başvuru yapmak istiyorum. Size nasıl ulaşabilirim?

Sitemizin 'bayimiz olun' kısmından form doldurup gönderebilirsiniz veya 02124386745 - 05534080244 - 05558004267 telefon numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 

Firma giydirmeniz var mı?

Firma giydirmemiz yoktur. 

Sisteminizin bir demosu var mıdır?

Demomuz yoktur. Bayimiz olduktan sonra sistemi görebilirsiniz.

İstanbul'da kaç tane bayiniz mevcut?

Şehir olarak bilgi veremiyoruz. 

Sisteminizi bizim bilgisayarımıza mı kuruyorsunuz?

Bayiliğiniz açıldığında bir program kurulumu yapılmamaktadır.internet sayfamız üzerinden size verilen kullanıcı şifrelerle sisteme giriş yapabileceksiniz.

Sisteminiz için kurulum ücreti alıyor musunuz?

Bayiliğiniz açıldığında bir program kurulumu yapılmamaktadır.Herhangi bir ücret alınmamaktadır. İnternet sayfamız üzerinden size verilen Kullanıcı Adı ve iki adet şifreyle sisteme giriş yapabileceksiniz.Bayiliğiniz açıldığında Müşteri temsilcilerimiz size ayrıntılı bilgi verecektir. 

Yerimizi gelip görüyor musunuz?

İnternet aracılığıyla ile çalıştığımız için yerinizi görmeye gerek yoktur.

Bayilik şartlarınız nelerdir ve ne kadar sürede bayiliğim açılır?

Vergi  Levhanızın olması yeterlidir.Onun dışında bir şartımız yoktur. Vergi bilgilerinizi verdiğiniz takdirde bayiliğiniz hemen açılır.

Bayilik ücreti, abonelik ücreti veya Teminat alıyor musunuz?

Herhangi bir Bayilik ücreti , Abonelik ücreti ve Teminat alınmamaktadır.Ücretsiz olarak Bayilik verilmektedir.